Солоха писал(а):Todd писал(а):Солоха писал(а):Вважаю, що усний експресивний вплив - це достатньо ефективно і, крім того, оперативно. А за фото одній пані і телефон з маршрутки викинули - імхо, й на Заборі срачик був на тему "не нервуйте водія"
лол что, кто вам сказал что это эфективно? маршрутчики на мате разговаривают, он просто принял семен семеныча за своего и потому не сказал куда ему идти
ну кто говорил что жаловаться легко, вам то конечно важней телефончик сохранить чем жизнь, у каждого свои приоритеты
Утютю, саркастичний ви наш. Просто маю досвід, що ні одна собака не заступиться,ще й мене звинуватять, і що мої скарги і все таке інше - це максимум усне вибачення після великих витрат часу й нервів, оскільки ж ніхто з їх босів джерело своїх прибутків перекривати не буде. А от пояснення водилі, що він таке і чому так робити не треба, мали успіх неодноразово, причому без мата. Закомплексоване бидло шукає слабаків, а як не знаходить,то рачкує.
ну вот если бы все жаловались то был бы эфект
почему то от моих жалоб всегда есть эффект, куда бы не жаловался у людей потом проблемы



