Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Правила форума 1. Форум не предназначен для спама или рекламы.
2. Запрещены призывы к межнациональной розни, нарушению целостности страны, сепаратизму, другим преступлениям.
3. Запрещены оскорбления пользователей, грубый переход на личности и ругань.
4. На форуме запрещено писать транслитом.
5. Запрещается нарушать тайну частной жизни без согласия сторон.
5.1 Категорически запрещается выкладывать на всеобщее обозрение личную переписку без согласия обеих сторон
6. Не нужно коверкать ники пользователей.
7. Помните: самовольное модерирование зачастую оканчивается наказанием.
Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Сб сен 14, 2019 12:21 pm

а) абзац перший частини першої статті 172 викласти у такій редакції:
"1. Незаконне звільнення працівника з роботи з особистих мотивів чи у зв'язку з повідомленням ним як викривачем про вчинення іншою особою корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", а також інше грубе порушення законодавства про працю –";
б) примітку статті 182 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Повідомлення викривачем інформації про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом, не є діями, передбаченими частинами першою та другою цієї статті, й не тягнуть за собою кримінальну відповідальність";
в) статтю 231 доповнити приміткою такого змісту:
"Примітка. Повідомлення викривачем інформації про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом, не є діями, передбаченими цією статтею";
4)у Цивільному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 40–44, ст.356):
а) статтю 94 доповнити частиною другою такого змісту:
"2. Не є порушенням особистих немайнових прав юридичної особи здійснення щодо її уповноваженої (посадової чи службової) особи повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом";
б) у статті 277:
частину четверту доповнити абзацом такого змісту:
"Викривач звільняється від обов'язку спростуванняінформації, поширеної ним шляхом повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" через внутрішні або регулярні канали повідомлення в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції";
частину шосту доповнити абзацом такого змісту:
"Фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок повідомлення викривачем інформації про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" через зовнішні каналиповідомлення в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції",має право на відповідь";

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Сб сен 14, 2019 12:21 pm

а) абзац перший частини першої статті 172 викласти у такій редакції:
"1. Незаконне звільнення працівника з роботи з особистих мотивів чи у зв'язку з повідомленням ним як викривачем про вчинення іншою особою корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", а також інше грубе порушення законодавства про працю –";
б) примітку статті 182 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Повідомлення викривачем інформації про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом, не є діями, передбаченими частинами першою та другою цієї статті, й не тягнуть за собою кримінальну відповідальність";
в) статтю 231 доповнити приміткою такого змісту:
"Примітка. Повідомлення викривачем інформації про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом, не є діями, передбаченими цією статтею";
4)у Цивільному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 40–44, ст.356):
а) статтю 94 доповнити частиною другою такого змісту:
"2. Не є порушенням особистих немайнових прав юридичної особи здійснення щодо її уповноваженої (посадової чи службової) особи повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом";
б) у статті 277:
частину четверту доповнити абзацом такого змісту:
"Викривач звільняється від обов'язку спростуванняінформації, поширеної ним шляхом повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" через внутрішні або регулярні канали повідомлення в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції";
частину шосту доповнити абзацом такого змісту:
"Фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок повідомлення викривачем інформації про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" через зовнішні каналиповідомлення в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції",має право на відповідь";

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Сб сен 14, 2019 12:22 pm

відповідні факти, розмір винагороди розподіляється між такими викривачами з урахуванням важливості повідомленої ними інформації.
2. Суд визначає конкретний розмір винагороди, яка підлягає виплаті викривачу,з огляду на такі критерії:
персональність інформації – інформація, повідомлена викривачем правоохоронному органу, повинна походити від його особистої обізнаності, в тому числі інформації, отриманої від третіх осіб, не міститися в публічних звітах, результатах перевірок, матеріалах, дослідженнях, інформаційних повідомленнях тощо органів чи засобів масової інформації, за винятком випадку, коли викривач є джерелом такої інформації, та не бутивідомою правоохоронному органу з інших джерел;
важливість інформації – повідомлена викривачем інформація повинна містити фактичні дані, які можуть бути перевірені, і сприяти доказуванню хоча б однієї з обставин вчинення корупційного злочину, передбачених пунктами 1–3, 6, 7 частини першої статті 91 цього Кодексу.
У разі відсутності хоча б одного із зазначених критеріїв суд приймає вмотивоване рішення про відмову у виплаті винагороди.
3. Право на винагороду не має особа, яка:
1) повідомила про корупційний злочин у рамках угоди у кримінальному провадженні або є співучасником корупційного злочину, про який вона повідомила;
2) повідомила про корупційний злочин як викривач, маючи при цьому можливість для здійснення офіційного повідомлення про виявлений злочин у межах реалізації своїх службових повноважень.
4. Винагорода виплачується викривачу за рахунок Державного бюджету України органами державного казначейства.
5. Винагорода виплачується викривачу за процедурою безспірного списання.
6. Викривач має право представляти свої інтереси при розгляді питання щодо виплати йому винагороди як особисто, так і через представника – адвоката.
7. Викривач має право на оскарження судового рішення в частині, що стосується його інтересів під час вирішенняпитання виплати йому винагороди як викривачу";
ґ) статтю 214 доповнити частиною дев'ятою такого змісту:
"9. Слідчий протягом 24 годин з моменту внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань у письмовій формі повідомляє Національне агентство з питань запобігання корупції про початок

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Сб сен 14, 2019 12:22 pm

досудового розслідування за участю викривача, підставу початку досудового розслідування та інші відомості, передбачені частиною п'ятою цієї статті.
Копія зазначеного повідомлення Національному агентству з питань запобігання корупції надається викривачу";
д) частину другу статті 291 доповнити пунктами "3-1" та "8-1" такого змісту:
"3-1) анкетні відомості викривача (прізвище, ім'я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання, громадянство)";
"8-1) розмір пропонованої винагороди викривачу";
е) частину першу статті 368 доповнити пунктом "7-2" такого змісту:
"7-2) чи є підстави для виплати винагороди викривачу, якщо так, у якому розмірі та в якому порядку";
є) пункт 2 частини четвертої статті 374 після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту:
"рішення про винагороду викривачу".
У зв'язку з цим абзаци одинадцятий – вісімнадцятий вважати відповідно абзацами дванадцятим – дев'ятнадцятим;
ж) частину першу статті 393 доповнити пунктом 9-3 такого змісту:
"9-3) викривач – у частині, що стосується його інтересів під час вирішення питання про винагороду йому як викривачу";
з) частину другу статті 535 доповнитиабзацом такого змісту:
"У разі якщо судове рішення або його частина підлягає виконанню органами державного казначейства, таке виконання здійснюється за процедурою безспірного списання";
6)у Цивільному процесуальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 48, ст.436):
а) статтю 56 доповнити частиною сьомою такого змісту:
"7. З метою захисту прав викривача, встановлених Законом України "Про запобігання корупції", Національне агентство з питань запобігання корупції може за зверненням викривача звертатися до суду з позовом (заявою)в інтересах викривача, брати участь у розгляді справ за такими позовами (заявами), а також на будь-якій стадії розгляду вступати у справу, провадження в якій відкрито за позовами (заявами) викривачів, подавати апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими чи виключними обставинами, у тому числі у справі, провадження в якій відкрито за позовом (заявою) викривача";
б) частину третю статті 81 викласти в такій редакції:

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Сб сен 14, 2019 12:24 pm

"3. У справах щодо застосування керівником або роботодавцем чи створення ним загрози застосування негативних заходів впливу до позивача (звільнення, примушування до звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, переведення, атестація, зміна умов праці, відмова в призначенні на вищу посаду, зменшення заробітної плати тощо) у зв'язку з повідомленням ним або його близькими особами про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" іншою особою обов'язок доказування, що прийняті рішення, вчинені дії є правомірними і не були мотивовані діями позивача чи його близьких осіб щодо здійснення цього повідомлення, покладається на відповідача";
в) частину десяту статті 150 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Зазначенеобмеження не поширюється на забезпечення позову шляхом зупинення рішень, актів керівника або роботодавця про застосування негативних заходів впливу до позивача (звільнення, примушування до звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, переведення, атестація, зміна умов праці, відмова в призначенні на вищу посаду, відмова у наданні відпустки, відсторонення від роботи чи посади, будь-яка інша форма дискримінації позивача тощо) у зв'язку з повідомленням ним або його близькими особами про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції";
7)доповнити частину другу статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 48, ст. 436) абзацом такого змісту:
"У справах щодо застосування суб'єктом владних повноважень чи створення ним загрози застосування негативних заходів впливу до позивача (звільнення, примушування до звільнення, притягнення до дисциплінарної відповідальності, переведення, атестація, зміна умов праці, відмова в призначенні на вищу посаду, зменшення заробітної плати тощо)у зв'язку з повідомленням ним або його близькими особами про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" іншою особою, обов'язок доказування, що прийняті рішення, вчинені дії є правомірними і не були мотивовані діями позивача чи його близьких осіб щодо здійснення цього повідомлення, покладається на відповідача";
8)статтю 2 Закону України "Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 11, ст.51,із наступними змінами) доповнити пунктом "д-1" такого змісту:
"д-1) викривач";

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Сб сен 14, 2019 12:24 pm

9)у статті 12 Закону України "Про звернення громадян" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 47, ст.256, із наступними змінами) слова "Про засади запобігання і протидії корупції" замінити словами "Про запобігання корупції";
10)частину першу статті 14 Закону України "Про безоплатну правову допомогу" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 51, ст. 577,із наступними змінами) доповнити пунктом 14 такого змісту:
"14) викривачі у зв'язку з повідомленням ними інформації про корупційне або пов'язане з корупцією правопорушення – на всі види правових послуг, передбачені частиною другою статті 13 цього Закону";
11)частину першу статті 19 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" (Відомості Верховної Ради, 2013 р., № 27, ст.282) доповнити пунктом 9 такого змісту:
"9) захист прав, свобод і законних інтересів викривача у зв'язку з повідомленням ним інформації про корупційне або пов'язане з корупцією правопорушення";
12)статтю 15 Закону України "Про запобігання впливу корупційних правопорушень на результати офіційних спортивних змагань" (Відомості Верховної Ради, 2015 р., № 51, ст.472) викласти в такій редакції:
"Стаття 15. Захист прав осіб, які надають допомогу в запобіганні корупційного впливу на результати офіційних спортивних змагань
1. Гарантії та захист прав осіб, які надають допомогу в запобіганні корупційного впливу на результати офіційних спортивних змагань, як викривачів забезпечуються в порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".
3. Кабінету Міністрів України:
у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність із цим Законом;
внести пропозиції щодо передбачення видатків державного бюджету на виплату винагороди викривачам;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення у відповідність із цим Законом нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.

Голова
Верховної РадиУкраїни

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 7:10 pm

Солоха писал(а):Проект
Вноситься Президентом України


З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про внесення змін до Закону України "Про запобігання корупції"
щодо викривачів корупції
_________________________________________________________

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Закону України "Про запобігання корупції" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 49, ст. 2056, із наступними змінами) такі зміни:
1. Частину першу статті 1 доповнити новими абзацами такого змісту:
"викривач – фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону іншою особою;
внутрішні канали повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону –способи захищеного та анонімного повідомлення інформації, яка повідомляється викривачем керівнику або уповноваженому підрозділу (особі) органу або юридичної особи, у яких викривач працює, проходить службу чи навчання або на замовлення яких виконує роботу;
зовнішні канали повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону – шляхи повідомлення про корупційне або пов'язане з корупцією правопорушення через фізичних чи юридичних осіб, утому числі через засоби масової інформації, журналістів, громадські об'єднання, професійні спілки тощо;
регулярні канали повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону –шляхи захищеного та анонімного повідомлення інформації викривачем Національному агентству з питань запобігання корупції, іншомусуб'єкту владних повноважень, до компетенції якого належить розгляд та прийняття рішень з питань, щодо яких розкривається відповідна інформація. Регулярні канали обов'язково створюються спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції, органами досудового розслідування, органами, відповідальними за здійснення контролю за дотриманням законів у відповідних сферах, іншими державними органами, установами, організаціями".

Большое спасибо [byket] .
И за разбивку на отдельные посты [byket] [byket] [byket] .
Я по порядку немного своей имхой поделюсь [cmyshen] :

Получается, что каждое упоминание о коррупции в СМИ уже само по себе будет являться заявлением?
Очень интересно.
Особенно, в свете того, что сейчас самое пристальное внимание уделяется действиям власти.
А, например, то же выделение 5 млрд. МАУ Коломойского явно носит характер коррупции - даже если эти данные пока не подтверждены, то их будут обязаны проверить.
Если проставить определенные вешки, типа "возможная коррупция" и т.п..
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 8:01 pm

Солоха писал(а):2. Участині першій статті 11:
пункт 6 доповнити словами "з питань захисту викривачів";
доповнити частину пунктом 11-1 такого змісту:
"11-1) погодження призначення та звільнення керівників уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції";
пункт 13 викласти у такій редакції:
"13) отримання та розгляд повідомлень, здійснення співпраці із викривачами, забезпечення їх правового та іншого захисту, перевірка дотримання законодавства з питань захисту викривачів, внесення приписів з вимогою про усунення порушень трудових (звільнення, переведення, атестація, зміна умов праці, відмова упризначенні на вищу посаду, зменшення заробітної плати тощо) та інших прав викривачів і притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з такими повідомленнями";
пункт 15 доповнити словами "захисту викривачів".
3. У статті 12:
1) у частині першій:
пункт 7 викласти у такій редакції:
"7) проводити перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції в державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування, юридичних особах публічного права та юридичних особах, зазначених у частині другій статті 62 цього Закону, зокрема щодо підготовки та виконання антикорупційних програм, створення та функціонування регулярних каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону,захисту викривачів";
пункт 8 доповнити словами "захисту викривачів";
доповнити частину пунктом 9-1 такого змісту:
"9-1) отримувати від осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняних до них осіб, працівників юридичних осіб публічного права та юридичних осіб, зазначених у частині другій статті 62 цього Закону, письмові пояснення з приводу обставин, що можуть свідчити про порушення вимог цього Закону щодо захисту викривачів";
2) абзац перший частини другої після слів "та прирівняних до них осіб" доповнити словами "захисту викривачів".

А разве установлением факта незаконного увольнения занимается не суд? Он и вынесет решение о восстановление, обяательное к исполнению.
Как вообще можно доказать, что указанные действия связаны с выкрыванням, если руководители не полные уо?
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 8:11 pm

Солоха писал(а):4. Абзац другий частини другої статті 13 після слів "органів місцевого самоврядування" доповнити словами "юридичних осіб публічного права та юридичних осіб, зазначених у частині другій статті 62 цього Закону".
5. Пункт 1 частини другої статті 20 доповнити підпунктами "р", "с", "т", "у" такого змісту:
"р) кількість повідомлень викривачів, кількість осіб викривачів;
с) кількість осіб, стосовнояких набрав законної сили обвинувальний вирок суду щодо вчинення ними кримінальних корупційних правопорушеньабо правопорушень, пов'язаних з корупцією, а також на яких накладено адміністративне стягнення за вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, провадження щодо яких здійснювалося у зв'язку з повідомленнями викривачів;
т) відомості про розмір збитків і шкоди, завданих корупційними правопорушеннями та правопорушеннями, пов'язаними з корупцією, провадження щодо яких здійснювалося у зв'язку з повідомленнями викривачів, стан та обсяги їх відшкодування;
у) відомості про кількість осіб, щодо яких застосовано заходи на захист їх прав та інтересів як викривачів".
6. Статтю 53 викласти у такій редакції:
"Стаття 53. Державний захист викривачів
1. Викривачі, їх близькі особи перебувають під захистом держави.
2. За наявності загрози життю, житлу, здоров'ю та майну викривачів, їх близьких осіб, у зв'язку зі здійсненим повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушеньцього Закону, правоохоронними органами до них можуть бути застосовані правові, організаційно-технічні та інші спрямовані на захист від протиправних посягань заходи, передбачені Законом України "Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві".
3. Для захисту прав та представництва своїх інтересів викривач може користуватися усіма видами правових послуг у рамках безоплатної вторинної правової допомоги або залучити адвоката самостійно.
Національне агентство в разі звернення викривача:
1) здійснює представництво в суді інтересів викривача у випадках, якщо викривач неспроможний самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати процесуальні повноваження, а представники або органи, яким законом надано право захищати права, свободи та інтереси викривача, не здійснюють або неналежним чином здійснюють його захист;

А остальные, кто имеют право на бесплатную вторичную правовую помощь, что - не такие же граждане?
https://kodeksy.com.ua/ka/o_besplatnoj_ ... tja-24.htm
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
Добрый доктор
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 2386
Зарегистрирован: Сб сен 29, 2018 8:27 pm
Откуда: Запорожье
Пол: Мужской

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Добрый доктор » Сб сен 14, 2019 8:27 pm

Картина маслом:
кухарки обсуждают " Закон України "Про запобігання корупції"... [obs] [kapec]] [32]
"Мы хотим жить. Наши соседи хотят видеть нас мертвыми. Это оставляет не слишком много пространства для компромисса".(c)

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 8:33 pm

Солоха писал(а):2) має право бути присутнім на засіданнях судів усіх інстанцій, у тому числі на закритих судових засіданнях, за умови згоди викривача, в інтересах якого судовий розгляд оголошено закритим;
3) має право звертатися до судуз позовом (заявою) про захист прав і свобод викривачів; брати участь у судовому розгляді справ, провадження в яких відкрито за його позовами (заявами, клопотаннями (поданнями);
4) має право вступати у справи, провадження в яких відкрито за позовами (заявами, клопотаннями (поданнями) викривачів, на будь-якій стадії їх судового розгляду;
5) має право ініціювати незалежно від участі Національного агентства у судовому провадженні перегляд судових рішень.
4. Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції, інші спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені у частині другій статті 62 цього Закону, зобов'язані створити захищені анонімні канали зв'язку (канали онлайн-зв'язку, анонімні гарячі лінії, електронні поштові скриньки та інше), через які викривач може здійснити повідомлення, гарантовано зберігаючи свою анонімність.
5. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушеньцього Закону може бути здійснене працівником відповідного органу без зазначення авторства (анонімно).
Вимоги до анонімних повідомлень про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону та порядок їх розгляду визначаються цим Законом.
Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання. Якщо у вказаний строк перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують строк розгляду повідомлення до тридцяти днів від дня його отримання.
У разі підтвердження викладеної у повідомленні інформації про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону керівник відповідного органу вживає заходів

Анонимные донесения - чистая прелесть.
Можно самим себе писать выкрывашки и ходить кошмарить кого угодно.
Можно парализовать работу любого органа - главное, знать фамилии руководства и виды деятельтности.
Да ту же работу Кабмина - если, конечно, действительно планируется отрабатывать обращения, а не буи пинать - многие решения можно подвязать к конкретным выгодополучателям, а доказывай потом, что это не так (а как?).
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 9:29 pm

Солоха писал(а):щодо припинення виявленого порушення, усунення його наслідків та притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності, а у випадках виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення також інформує спеціально уповноваженого суб'єкта у сфері протидії корупції.
6. Посадові і службові особи державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, посадові особи органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів у разі виявлення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення чи одержання повідомлення про вчинення такого правопорушення працівниками відповідних державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб публічного права, їх структурних підрозділів, юридичних осіб, зазначених у частині другій статті 62 цього Закону,зобов'язані у межах своїх повноважень ужити заходів щодо припинення такого правопорушення та негайно, протягом 24 годин, письмово повідомити про його вчинення спеціально уповноважений суб'єкт у сфері протидії корупції.
7. Національне агентство здійснює постійний моніторинг виконання Закону у сфері захисту викривачів, проводить щорічний аналіз та перегляд державної політики у цій сфері.
Примітка. Близькими особами викривача є особи, зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 1 цього Закону".
7. Розділ VIII доповнити статтями 53-1 – 53-9 такого змісту:
"Стаття 53-1. Забезпечення умов для повідомлення інформації про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону
1. Держава сприяє та заохочує викривачів повідомляти про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону усно та письмово, у тому числі через спеціальні телефонні лінії, офіційні вебсайти, засоби електронного зв'язку, засоби масової інформації, журналістів, громадські об'єднання, професійні спілки тощо.
2. Спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені в частині другій статті 62 цього Закону, забезпечують викривачам умови для здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону шляхом:

близькі особи - особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб’єкта;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 9:40 pm

Читаю законопроект и не могу понять: чем риск выкрыты коррупцию выше, чем риск заявить о нарушении закона бандитом, например, или чиновного полицейского-сбушника-прокурора, или на наркопритон написать заявление, да даже то же начальство может не только ведь в коррупцию - везде можно огрести неприятностей всей семьёй.
Не целесообразней ли прописать один общий закон по всеобщей защите выкрывачей?
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 10:18 pm

Солоха писал(а):перевищувати трьох тисяч мінімальних заробітних плат, установлених на час вчинення злочину.
3. У випадках повідомлення декількома викривачами різної інформації про один і той самий корупційний злочин, у тому числі інформації, що доповнює відповідні факти, розмір винагороди розподіляється між такими викривачами з урахуванням важливості повідомленої ними інформації.
Стаття 53-8. Звільнення викривача від юридичної відповідальності
1. Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань.
2. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом).
3. Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону.
Стаття 53-9. Повноваження уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції у сфері захисту викривачів
1. До повноважень уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції у сфері захисту викривачів належать:
1) організація роботи внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону, отримання та організація розгляду повідомленої через такіканали інформації;
2) співпраця з викривачами, забезпечення дотримання їх правта гарантій захисту, передбачених законом;
3) надання працівникам відповідного органу чи юридичної особи,або особам, які проходять у них службу чи навчання, чи виконують певну роботу, методичної допомоги та консультацій щодо повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону та захисту викривачів, проведення внутрішніх навчань із цих питань.

Выше о трудовой защите - всё тот же вопрос: а как планируется доказывать всё вышеперечисленное, если чуть ли не единственный механизм вынесен в отдельный абзац:
"До негативних заходів також належать формально правомірні рішення і дії керівника або роботодавця, але які носять вибірковий характер, зокрема, не застосовуються до інших працівників у подібних ситуаціях та/або не застосовувались до працівника у подібних ситуаціях раніше".

По выделенному - нет слов.
А если донос ложный?
Мало убытков, так еще и не уволь этого светлого человека))).
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Сб сен 14, 2019 10:31 pm

Солоха писал(а):а) абзац перший частини першої статті 172 викласти у такій редакції:
"1. Незаконне звільнення працівника з роботи з особистих мотивів чи у зв'язку з повідомленням ним як викривачем про вчинення іншою особою корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", а також інше грубе порушення законодавства про працю –";
б) примітку статті 182 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Повідомлення викривачем інформації про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом, не є діями, передбаченими частинами першою та другою цієї статті, й не тягнуть за собою кримінальну відповідальність";
в) статтю 231 доповнити приміткою такого змісту:
"Примітка. Повідомлення викривачем інформації про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом, не є діями, передбаченими цією статтею";
4)у Цивільному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 40–44, ст.356):
а) статтю 94 доповнити частиною другою такого змісту:
"2. Не є порушенням особистих немайнових прав юридичної особи здійснення щодо її уповноваженої (посадової чи службової) особи повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" в порядку, передбаченому названим Законом";
б) у статті 277:
частину четверту доповнити абзацом такого змісту:
"Викривач звільняється від обов'язку спростуванняінформації, поширеної ним шляхом повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" через внутрішні або регулярні канали повідомлення в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції";

частину шосту доповнити абзацом такого змісту:
"Фізична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок повідомлення викривачем інформації про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" через зовнішні каналиповідомлення в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції",має право на відповідь";


По примеру Зеленского теперь будут требовать заявления на увольнение при приеме на работу каждый день))).
Пришел с утра, написал новое заявление, получил на руки старое и приступил к работе - или что-то в этом духе.
Хоть как-то защититься от сумлiнних працiвникiв.
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Вс сен 15, 2019 11:45 am

Я не юрист. Але анонімність заяв тхне дуже погано

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Вс сен 15, 2019 11:13 pm

По словам премьера, 2019-й станет последним, когда происходит ежегодное планирование бюджета.

"Наша стратегия в том, чтобы с каждым годом государственный долг становился меньше. Для этого мало одного года - надо планировать это на средне- и долгосрочный период. В этом году мы последний раз принимаем бюджет на один год. В дальнейшем принятию бюджета будет предшествовать принятие полноценной 3-летней декларации", - сказал Гончарук.
https://www.obozrevatel.com/economics/p ... yi/amp.htm
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
ХорошаЯ
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 7043
Зарегистрирован: Вс сен 30, 2018 2:08 pm
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение ХорошаЯ » Пн сен 16, 2019 4:24 am

Правительство Украины откорректирует макропрогноз при доработке проекта госбюджета-2020
Проект государственного бюджета Украины на 2020 год, который должен быть внесен в парламент до 15 сентября, будет базироваться на макропрогнозе, утвержденном еще предыдущим правительством (с ростом ВВП 3,3% - ИФ), сообщил премьер-министр Алексей Гончарук в субботу в кулуарах 16-го форума YES, организованного Фондом Виктора Пинчука.

"Но мы понимаем, что за следующие два месяца, (когда) для утверждения этого бюджета должно пройти несколько чтений, эти цифры будут откорректированы", - сказал он агентству "Интерфакс-Украина", отвечая на вопрос, будет ли заложена в проект госбюджета-2020 заявленная им цель ускорения роста до 5% уже в следующем году.

Гончарук отметил, что в связи с тем, что с момента назначения правительства прошло всего две недели, стоит говорить не столько про тот бюджет, который будет подан сейчас, а про тот бюджет, который будет доработан.

Выступая на конференции, премьер еще раз подчеркнул, что задача увеличить темпы роста ВВП до 5% в следующем году и до 7% - с 2021 года - является выполнимой, и правительство намерено этого добиться, обеспечив суммарный рост ВВП на 40% за 5 лет.
https://interfax.com.ua/news/economic/613192.html

Гройсман анонсирует рост экономики на 3% и план на 3 года
Кабинет министров вводит среднесрочное бюджетное планирование – на 3 года, а в этом году надеется на 3% -ный рост экономики.

Об этом сказал премьер-министр Владимир Гройсман во время заседания правительства в четверг.

Он констатировал, что в этом году выборы будут влиять на жизнь Украины и "будет много популизма", но власти должны бороться за успех государства.

Гройсман сказал, что в 2019 году власти планируют развивать образование, медицину, инвестировать в экономику, в энергоэффективность и энергонезависимость, поддержать аграрный сектор – чтобы рост экономики был не менее 3% в этом году.

"Я считаю, что это будет рекордный год строительства украинских дорог", – заявил премьер.

"Мы должны формировать план не только на 2019 год. Мы должны планировать нашу жизнь как минимум на среднесрочную перспективу", – сказал однако Гройсман и напомнил о принятии закона о среднесрочном бюджетном планировании.

Министр финансов Оксана Маркарова доложила о начавшейся реформе – по бюджетному планированию на 3 года. Все государственные проекты, программы поддержки и развития будут спланированы заранее.

Гройсман отметил, что запрос на средства будет формироваться стратегически на 3 года. Для этого будет создан Стратегический комитет.

Среди прочего, отметил премьер, устанавливаются ограничения на заимствования, ведь сейчас надо будет отдавать треть средств. Установлены следующие ограничения: 3% по дефициту и не более 60% – долг по отношению к ВВП страны.

Первый вице-премьер-министр Степан Кубив отметил, что уже установлены правила и методология формирования бюджетного процесса на 3 года – и это снизит влияние политиков на развитие государства.

Он отметил, что теперь необходимо разработать принципы планирования финансов на 7-10 лет: долгосрочное планирование – это стратегическая цель.
https://www.pravda.com.ua/rus/news/2019/01/10/7203430/

На следующих выборах Гройсман будет рассказывать, что то это он продвигал реформы бюджетного планирования, только его опять никто не услышит - как было на этих с децентрализацией.
А знаешь, всё ещё будет уже было...

Аватара пользователя
Солоха
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4833
Зарегистрирован: Вт июн 10, 2014 4:02 pm
Откуда: Запорожье

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Солоха » Пн сен 16, 2019 10:36 am

Щось мені підказує, що Гончарук не те що три, а й року не протримається

Аватара пользователя
Milena
Зарегистрированный пользователь
Зарегистрированный пользователь
 
Сообщения: 4791
Зарегистрирован: Пн окт 01, 2018 12:49 pm
Откуда: Запорожье
Пол: Женский

Re: Слуги народа на службе народу - ВР 2019

Сообщение Milena » Пн сен 16, 2019 12:46 pm

[32] Богдан разоткровеничался.
В партии "Слуга народа" собрались очень разные люди - одни раньше торговали фруктами на рынке, другие - сумасшедшие, психически больные люди

http://www.dsnews.ua/politics/bogdan-za ... 2019121500
Предположу, что это про Богуцкую, Дубинского, Бужанского и Санька. [32]
Кажется, знаешь о себе все! Так нет же, находятся люди, которые знают о тебе больше.

Пред.След.

Вернуться в Политика

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3