Огляд передвиборчої кампанії
https://www.radiosvoboda.org/a/29734207.htmlВизначити технічного кандидата просто: він передбачувано непрохідний, часто не має команди, вискочив, як Пилип із конопель, від нього багато галасу або його прізвище та ініціали до болю нагадують ПІБ фаворита. Це загалом. А конкретніше цих заробітчан навіть можна поділити на дві підгрупи: ті, хто відтягує голоси, адресно працюючи з певною аудиторією, заплутуючи її та створюючи паралельну реальність, і ті, хто агітує проти конкретного кандидата, а не за себе (поширює компромат, наговорює, галасує). Щось на кшталт: «Пане Ющенко, ваша дружина американка»... Зазвичай, за таку творчість платять лідери перегонів, але не тільки. Є чимало гравців на шахівниці, які водночас розкладають ще й свої особисті пасьянси, запускаючи, як їм здається, вигідні для себе багатоходівки. Так, – зазначає автор статті Роман Малко, – любить працювати Ігор Коломойський, чиїх проектів у бюлетені цього разу буде щонайменше три: Володимир Зеленський, Олександр Шевченко та Віталій Купрій. Або його колега з олігарх-клубу Рінат Ахметов, якому приписують патронат над Олегом Ляшком, Олександром Вілкулом, Сергієм Тарутою та Євгеном Мураєвим
...
Загалом основна інтрига крутиться довкола того, як ключовим гравцям вдасться переграти одне одного. Завданням Тимошенко є завалити президента, протягнувши в другий тур когось зі слабших конкурентів. Для цього вона спробує використати всі наявні ресурси, зокрема й технічних кандидатів.
..
Президентські вибори стануть прелюдією до більш важливої події – осінньої парламентської кампанії. Саме її підсумок покаже, чим займеться новий глава держави: безглуздою війною з депутатами чи втіленням в життя своїх планів. Експерти тижневика «Новое время» впевнені, що ймовірність першого варіанту помітно вище.